logo

SERVICIILE NOASTRE

contabilitate

Servicii de contabilitate

Serviciile de contabilitate pe care le oferim înseamnă accesul la informații profesioniste la cel mai înalt nivel, eficiență, flexibilitate, promtitudine și control.

  • elaborarea planului de conturi personalizat în funcție de specificul activității
  • întroducerea documentelor primare
  • întocmirea jurnalelor de vânzări și de cumpărări
  • întocmirea registrului de mijloace fixe
  • înregistrarea și evidența stocurilor
  • evidența furnizorilor și clienților
  • evidența registrului de casă, registrelor de bancă, a depozitelor bancare
  • întocmirea registrului jurnal și a balantei de verficare
  • întocmirea situatiilor financiare semestriale și anuale
  • întocmirea și depunerea declaratiilor fiscale (TVA, impozit pe profit, D394, D390, fond de mediu și alte declarații fiscale)
  • asistența pe parcursul controalelor de la autoritățile competente
  • analiza afacerii și identificarea factorilor de risc care pot afecta bunul mers al afacerii dumneavoastre
  • consultanță privind imbunătățirea performanțelor, analize de cash-flow, bugete și previziuni
salarii

Salarizare

Externalizarea serviciului de salarizare vă ofera accesul direct la informații specializate, iar dumneavoatră vă puteți concentra asupra afacerii. Chiar dacă aveți câțva angajați sau câteva sute, aveți acces la un pachet de servicii complete, personalizate și confidentiale, pentru a economisi timp și bani. Puteți alege pur și simplu nivelul de sprijin în procesul de salarizare care vi se potriveste. Puteți fi siguri ca echipa noastră de salarizare dedicată folosește cel mai recent software, asigurând viteza, precizie și eficiența.

  • întocmirea contractelor de muncă actelor adiționale, deciziilor și altor documente
  • evidența dosarelor personal
  • întocmirea registrului electronic de personal (Revisal)
  • colectarea și revizuirea informatiilor necesare pentru întocmirea statelor de plată
  • calculul concediilor medicale
  • calculul îndemnizațiilor
  • calculul salarial și întocmirea statului de plată
  • asigurarea relației cu autoritățile specifice (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate etc)
  • întocmirea ordinelor de plată sau introducere op-urilor prin sistemul online banking
  • întocmirea declaratiilor fiscale și transmiterea on-line către autorități
  • asistența la control
  • consultanță in caz de litigiu
office space

Înființări/lichidări, modificări firme (srl, PFA)

Vă ajutăm să îndepliniți toate formalitățile necesare la ANAF și la ONRC (Oficiul Național al Registrului Comerțului), pentru a putea parcurge fără probleme toate etapele procesului:

  • Redactarea actelor pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului
  • Depunerea la Oficiul Național al Registrului Comerțului a dosarelor corespunzatoare celor 2 etape obligatorii, cea de dizolvare și cea de lichidare
  • Întocmirea și semnarea bilanțului de lichidare
  • Depunem la ANAF documentele preliminare, necesare lichidării
  • Obtinem Certificatele de atestare fiscală necesare lichidării
  • Calculăm și declarăm la ANAF obligațiile fiscale ce rezultă din activitatea de lichidare
  • Firma noastră va ofera servicii prompte legate de inființări și modificare sediu, sau de modificări în statutul acestora
  • înființăm firme sub diferite forme juridice, în funcție de activitatea ce urmează a fi desfășurată: înființare SRL (înființare societăți comerciale cu raspundere limitată) - înființare PFA (persoane fizice autorizate), înființare ONG-uri (înființare fundatii, asociatii, cluburi sportive)
  • oferim servicii pentru înființarea unei firme noi sau pentru modificarea statutului unei firme deja existente
  • redactăm acte constitutive, acte adiționale, contracte de cesiune de părți sociale
  • redactăm hotarari AGA, contracte de comodat sau de închiriere spațiu
  • obținem cazierul fiscal de la administrația financiară pentru asociați și administratori ori de câte ori acestea sunt necesare
  • recodificăm obiectele de activitate ale firmei dumneavoastră, în funcție de modificările aparute în activitatea firmei
  • intocmim actele pentru modificarea obiectelor secundare de activitate
  • suspendăm activitatea firmei la Registrul Comerțului, în situația în care nu veți desfășura activitate pentru o anumită perioadă
  • ne ocupăm de înființarea sau desființarea punctelor de lucru și de schimbarea sediului social al firmei
  • modificăm, dacă este cazul, obiectul principal de activitate al firmei
  • cesiunea de părți sociale sau acțiuni, ca urmare a intrării sau ieșirii unui asociat sau acționar din cadrul firmei
  • modificări ale capitalui social
  • obținem pentru dumneavoastră certificatele constatatoare de la Registrul Comerțului
consultanță financiară

Consultanta fiscală

Vă oferim consultanță la calcularea impozitelor și a taxelor și in alte domenii ale contabilitatii:

  • consultanță in legatura cu impozite directe (impozit pe profit, impozit cu retinere la sursa, taxe locale)
  • consultanță in legatura cu impozite indirecte (TVA, accize, taxe vamale)
  • planificare fiscală internațională
  • consiliere privind aspectele importante cu privire la impozitul pe profit, sedii permanente, reprezentare fiscală
  • consultanță privind impozitul pe venit și contributii sociale
  • opinii cu privire la aspectele fiscale de interes pentru afacerea pe care o desfățurați
  • facilitarea unui dialog constructiv cu autoritățile fiscale din România în vederea soluționării diverselor aspecte cu care va confruntați
  • facilități fiscale pentru investiții și repatrierea profitului
  • impozit pe dividende
  • directivele Uniunii Europene privind impozitarea directă
  • asistența acordata pentru întocmirea cererilor privind rambursarea creanțelor fiscale
  • consultanță pentru adoptarea regimurilor fiscale speciale
  • obținerea de certificate fiscale
  • asistența pe durata inspecțiilor fiscale anunțate sau inopinate
  • consultanță fiscală privind fuziuni & achiziții, divizări, prețuri de transfer